En iso 9001:2008

Suradnja Hypo Alpe Adria Bank i Imavesa

ITSM rješenje u Hypo Alpe Adria Bank d.d.

 

Hypo Alpe-Adria-Bank Hrvatska je kao ITSM rješenje odabrala BMC SDE (Service Desk Express) s dodatnim APM (Alignability Process) modulom, a za implementatora tvrtku Imaves, poznatu po dugogodišnjem iskustvu u postavljanju takvih rješenja kod financijskih (i drugih) organizacija u Hrvatskoj te s referencama u drugim članicama Hypo grupe. Rješenje je instalirano u samo 150 konzultant-dana, u razdoblju od jedne godine. U Hypo banci u Hrvatskoj uvedeni su ovi ITIL procesi: Incident management, Event management, Request Fulfillment, Change, Problem, Release, Service Asset & Configuration management i SLM.

APM nadogradnja omogućava out-of-the-box uporabu navedenih ITIL procesa. Uloge, funkcije, moduli i procesi definirani su pri instalaciji. Uporabom APM-a se vrijeme, koje je inače potrebno za konfiguriranje ITSM rješenja, preusmjerilo na opsežnu pripremu sektora Poslovne tehnologije kroz radionice, edukacije, analize rada te organizacijske i procesne promjene. Uz standardne ITIL procese koji su dio APM-a, Hypo banka je dodatnim konfiguriranjem rješenja omogućila povezivanje i komunikaciju s dobavljačima, praćenje vremena uloženog u održavanje i unaprjeđenje usluga, integraciju sa skladištem podataka, izvještavanje povezivanjem s MS SQL Reporting uslugama, upravljanje procesom nabave, kreiranje automatskih zadataka itd. Najveći izazov implementacije je bila izrada kataloga usluga te prilagodba aplikacije organizacijskoj strukturi korisnika.

Korištenjem jednog ITSM rješenja Hypo banka je na jednome mjestu objedinila sve vrste zahtjeva prema IT odjelu. Ovisno o razinama ovlaštenja, zaposlenicima je omogućila prijavu zahtjeva (prijava greške, zahtjeva, zahtjeva za promjenom, pohvala, upita i kritika) na identičan način za sve vrste usluga koje im pruža sektor Poslovne tehnologije (poslovni sustavi, izvještavanje, korisničke informatičke usluge,…). Tako se na jednome mjestu na sistematičan način stvara baza svih aktivnosti poštujući definirane procedure unutar pojedinih procesa. (R.I) Mreža, broj 6, god. XIX., lipanj 2014.