En iso 9001:2008

Gostovanje profesora Velimira Sriće u Imavesu

Zadovoljstvo klijenata – kako ih osvojiti i zadržati

Ugledni sveučilišni profesor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, prof. Velimir Srića 13.02.2015. posjetio je uredske prostorije tvrtke Imaves d.o.o. te održao šestosatnu radionicu pod naslovom „Zadovoljstvo klijenata – kako ih osvojiti i zadržati“ njezinim zaposlenicima.

Radionica je otvorena kratkim upitnikom o kvaliteti prodaje i diskusijom između kolega koliko su sami zadovoljni prodajnim aktivnostima. Neke od tema koje su obrađene na radionici:

  • Psihologija prodaje: kako postati konzultant klijentu, a ne prodavač;

  • Uspješna prodajna komunikacija; nove tehnologije i zadovoljstvo klijenta;

  • Što je kapital klijenta, kako ga mjeriti i povećati;

  • Kako uspješno upravljati odnosima s klijentima, što o tome govore istraživanja i najbolje prakse;

  • Što je marketing s integritetom i kako ga postići;

  • Zadovoljstvo klijenata u sektoru informacijskih tehnologija; 

  • Koja su zlatna pravila upravljanja zadovoljstvom klijenata i kako ih ugraditi u poslovnu kulturu poduzeća;

  • Primjeri i studije slučajeva.

Radionica je zaključena prijedlozima i idejama kako prodaju poboljšati, učiniti učinkovitijom na zadovoljstvo svih zaposlenika i direktora Imavesa Milana Vesela ali i klijenata.

Bogato iskustvo i brojni primjeri iz prakse prof. Sriće tijekom predavanja pobudili su najviše zanimanja.

Svakako je dobro spomenuti da se druženja prof. Sriće i Imavesa nastavljaju i u budućnosti, jer su Imavesovi zaposlenici stalni gosti na predavanjima „Afterwork sa Srićom“ koja se održavaju svakoga mjeseca.

 24.02.2015.