En iso 9001:2008

Konferencija tvrtke Imaves

ITSM Forum 2014

Konferencija tvrtke Imaves - ITSM Forum - održana je u zagrebačkom kongresnom centru Green Gold. Riječ je o poludnevnom seminaru namijenjenom onima koji još nisu odredili svoj put u ISTM-u i onima koji su ga započeli rješenjem BMC Service Desk Express. Događaj je okupio tridesetak informatičkih profesionalaca, korisnika tih rješenja.

Gost predavač bio je Tim Schojohann iz tvrtke BMC Software, koji je održao uvodni govor na temu o dvije revolucije u današnjoj poslovnoj informatici. Prva revolucija događa se u tzv. back officeu i očituje se u novim načinima primjene tehnologije unutar tvrtke – pomoću mobilnih uređaja, računalstva u oblaku i primjenom analize podataka. Riječ je o dodatnoj automatizaciji back office procesa koja mora riješiti dva problema s kojima se suočavaju sve tvrtke: ograničena sredstva za ulaganje u nove tehnologije i kontrola troškova održavanja.

Schojohann je zatim predstavio novosti u rješenju Remedy 8.1, naglasivši glavnu prednost tog softvera za upravljanje poslovnim procesima u većim tvrtkama: poboljšava pregled usluga koje IT odjel isporučuje korisnicima unutar tvrtke i pruža bolji nadzor nad infrastrukturom poslovanja. Druga revolucija u današnjem IT-u događa se u onome što se skupno naziva „front office“ – a riječ je o promjeni u načinu „konzumiranja“ informatike u poslovnim procesima.

Tim tvrtke Imaves u drugom dijelu seminara predstavio novosti u proizvodima kao što su BMC Footprints, a predstavljeno je i novo rješenje za upravljanje neinformatičkim poslovnim uslugama MyIT, koje je posebno prilagođeno za rad na mobilnim uređajima. Prikazana je i studija slučaja – priča o implementaciji BMC ITSM rješenja u banci Hypo Alpe-Adria-Bank d.d. Zagreb. (Z.Pavić) Mreža, broj 11, god. XIX., studeni 2014.