En iso 9001:2008

Održan IMAVES Roadshow 2013

Zagreb, 17. rujna 2013. - U hotelu Aristos u Zagrebu

Imaves roadshow 2013

Zagreb, 17. rujna 2013. - U hotelu Aristos u Zagrebu, u organizaciji tvrtke Imaves i uz gosta predavača, Željka Bacingera iz TÜV Croatia, održan je korisnički forum za mala i srednja poduzeća. Na forumu su predstavljeni koncepti: procesni pristup upravljanja organizacijama i „IT Service Management“ (ITSM) kao ključni izvori smanjenja troškova, povećanja učinkovitosti i transparentnosti te ostvarivanja usklađenosti s najvišim poslovnim standardima. 

Upravljanje kvalitetom je bitan dio poslovanja koji se indirektno odražava na krajnje korisnike. Kako bi se izradio kvalitetan proizvod mora postojati i kvalitetan proizvodni proces. Ništa drugačije nije ni kod poslovanja, kako bi se ostvarili optimalni poslovni rezultati moraju vladati optimalni poslovni procesi. Procesni pristup u poslovanju i njihovo unaprijeđenje automatizacijom dovodi do značajnih poboljšanja u poslovanju poduzeća.

IT Service Management podrazumijeva uvođenje i upravljanje kvalitetnom IT uslugom, a IT uslugu pružaju ljudi kroz precizno strukturirane procese putem informacijske tehnologije. Sam koncept ITSM je na forumu predstavljen kroz BMC-evo ITSM rješenje, BMC Track-It!. Ono objedinjuje sve što je poduzeću potrebno da dostavi odličnu IT potporu korisnicima te stekne bolju kontrolu nad IT okruženjem. Robustan, siguran i ekonomičan, Track-It! je prvenstveno dizajniran za potrebe malih i srednje velikih organizacija. Track-It! čini rješavanje problema lakšim – kroz pristupačan dizajn sučelja, snažne mogućnosti upravljanja imovinom te potpunog praćenja incidenata, problema i zahtjeva za promjenama.