En iso 9001:2008

Opće informacije

Naziv tvrtke: IMAVES d.o.o. za trgovinu, usluge i zastupanje

Skraćeni naziv tvrtke: IMAVES d.o.o.

Adresa poslovnice:
Trg kralja Petra Svačića 6
10000 Zagreb
Republika Hrvatska

Adresa sjedišta:
Ulica Antuna Mihanovića 20
10000 Zagreb
Republika Hrvatska

Matični broj: 0883140

OIB: 80618300630
PDV identifikacijski broj: HR80618300630

Žiro računi:

  • IBAN: HR1224840081104988631 kod Raiffeisenbank Austria d.d Zagreb
  • IBAN: HR2325000091101137050 kod Hypo Alpe-Adria Bank d.d.Zagreb

 

IMAVES d.o.o. je upisan u sudski registar kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem Tt-04/12132-2 MBS 080026731

Temeljni kapital društva iznosi 500.000,00 kuna i uplaćen je u cijelosti.

Uprava: Milan Vesel, mag.inf.

Profil tvrtke

IMAVES je društvo sa sjedištem u Zagrebu i brojnim korisnicima širom regije.

Od samih početaka, 2002. godine, poslujemo isključivo na području unapređenja poslovnih usluga

  • projektiranjem
  • uvođenjem
  • nadzorom
  • integracijom različitih rješenja i
  • ITIL školovanjem

 

omogućujući vama, našim cijenjenim korisnicima, da je vaš IT usko povezan sa poslovnim potrebama te se može nositi sa zahtjevima i brzim promjenama modernog poslovanja.

Korisnici širom regije prepoznali su na koji način IMAVES ITSM rješenja pomažu poboljšanju uslužnosti, smanjenju troškova te usuglašavanju sa regulativama, normama i standardima:

  • Narodne banke
  • Agencije za nadzor financijskih usluga
  • ISO 9001, 27001
  • ITIL procesima – Incident, Problem, Change, Service Level Management

Usredotočeni smo na stalno poboljšanje djelotvornosti sustava upravljanja kvalitetom i uspostavljanje kvalitetne povratne informacije u komunikaciji s korisnicima. Savjetovanjem u odabiru, pomažući pri uvođenju i korištenju rješenja neophodnih za raspoloživost poslovnih sustava, zadovoljstvo korisnika stavljamo na prvo mjesto naših ciljeva.

 Uz potpunu podršku naših partnera otvorena nam je mogućnost pristupa i brojnim IT stručnjacima naše regije, ali i šire. Tako stvaramo povjerenje i sigurnost kod naših korisnika da će njihove potrebe biti zadovoljene, a zahtjevi u najkraćem mogućem roku riješeni.

Uvodeći ITSM rješenja u mnoge tvrtke u regiji, naši certificirani stručnjaci svrstali su se među 25 najboljih hrvatskih IT konzultanata, prema mišljenju direktora informatike koji su sudjelovali u anketi časopisa Mreža.

Odabirom naših rješenja uz vrhunski proizvod dobit ćete posvećenog i usredotočenog partnera koji je spreman pratiti vaš rast i razvoj za uspješan nastup na tržištu.

Misija (djelatnost)

Osnovna misija poduzeća IMAVES je savjetovanje pri odabiru rješenja koje najbolje odgovara iskazanim korisničkim zahtjevima. Zadovoljstvo korisnika je na prvom mjestu u našem poslovanju. Kako bi se u potpunosti iskoristila znanja te višegodišnje iskustvo iz raznih područja informatike, IMAVES je registriran za djelatnosti inženjeringa, projektnog menadžmenta i tehničke djelatnosti.

Korištenjem distribuiranih, višeplatformsko podržanih aplikacija i usluga, izražena je potreba za kvalitetnim nadzorom i pravovremenim obavještavanjem osoba zaduženih za praćenje i nadzor raspoloživosti kao i razine informatičkih usluga krajnjem korisniku s ciljem povećanja raspoloživosti informatičkih sustava, smanjenja troškova korištenja informatičkih sustava i povećanja dobiti poduzeća.

IMAVES poduzeće bavi se projektiranjem, uvođenjem, nadzorom i integracijom rješenja namijenjenih upravljanju poslovnim uslugama i približavanju IT tehnologije krajnjim korisnicima. Na taj način omogućuje sinergiju proizvoda raznorodnih dobavljača i informatičkih disciplina s ciljem maksimiziranja raspoloživosti sustava i usluga krajnjim korisnicima te jednostavno i efikasno korištenje modernih informatičkih tehnologija.

IMAVES pruža pomoć korisniku u odabiru, uvođenju te korištenju informatičke opreme. To se odnosi na cjelokupno vođenje i praćenje nabave i informatizacije korisnika. 

Politika kvalitete

IMAVES d.o.o. je hrvatska tvrtka sa sjedištem u Zagrebu koja 2002. godine počinje djelovati na području upravljanja poslovnim uslugama.

Savjetovanjem u odabiru, pomažući pri uvođenju i korištenju rješenja neophodnih za raspoloživost poslovnih sustava, zadovoljstvo korisnika stavljamo na prvo mjesto naših ciljeva.

Uspješnost ostvarujemo smanjenjem IT troškova povećavajući učinkovitost osoblja do 30% te dostupnost usluga za 75%. Automatizacijom poslovnih procesa omogućavamo vam uspostavu kvalitetnije usluge vašim krajnjim korisnicima i 100%-tnu transparentnost IT potrošnje.

Neprestanim ulaganjem u obrazovanje naših zaposlenika, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, stvaramo stručni kadar koji nam omogućuje vodeću poziciju na ITSM tržištu Republike Hrvatske i regije.

IMAVES d.o.o.  je usredotočen na:

  • Obrazovane i osposobljene djelatnike sa iskustvom
  • Uspostavljanje kvalitetne povratne informacije u komunikaciji s korisnicima
  • Stalno poboljšavanje djelotvornosti sustava upravljanja kvalitetom
  • Povećanje prihoda

 

POLITIKA KVALITETE

Certifikati

Iz medija

Privredni vjesnik, ožujak 2014: G(HOST) KOMENTATOR: MILAN VESEL, DIREKTOR IMAVESA
Mreža (siječanj 2013.)
Privredni vjesnik (studeni 2009.)
Mreža (studeni 2008.)
Mreža (ožujak 2008.)

ICT u strategiji razvoja Hrvatske: korisnik je partner

Najnovija ICT rješenja sve više podržavaju poslovne segmente koji su izvan IT-a, omogućujući korisnicima da jednim rješenjem pokriju potrebe većeg broja poslovnih odjela unutar svojih poduzeća

Oporavak europskog gospodarstva, za razliku od američkog, temelji se na strategiji štednje. Svjetski trendovi se mijenjaju velikom brzinom što rezultira brzim zastarjevanjem tehnologija. Od poduzetnika se očekuju stalna ulaganja koja vrlo često mogu predstavljati veliko opterećenje za financije poduzeća.

Sektor malog i srednjeg poduzetništva značajan je pokretač gospodarskog rasta

 
Današnje poslovne usluge složene su od niza podusluga međusobno isprepletenih na različitim razinama (IT, financije, pravni poslovi, dobavljači). Osnovni cilj ICT-a je omogućiti poduzećima da učinkovito, sustavno i transparentno obavljaju svoju djelatnost. Izradom rješenja na temelju poslovnih procesa stvaraju se koristi koje mogu znatno unaprijediti poslovanje. ICT je danas neizbježan i ključan dio svakog uspješnog poduzeća, osnovica napretka i razvoja te se stalno mijenja i unapređuje. U današnje vrijeme ključno je da se prate trendovi i promjene na tržištu. Poduzeća moraju prepoznati uštede koje im nova tehnologija i ICT donose kako bi ostala konkurentna na tržištu. Najnovija ICT rješenja sve više podržavaju poslovne segmente koji su izvan IT-a, omogućujući korisnicima da jednim rješenjem pokrivaju potrebe većeg broja poslovnih odjela unutar svojih poduzeća. Automatiziranjem poslovnih procesa omogućujete svome poduzeću povećanje učinkovitosti, usklađenost sa svjetskim standardima (ISO, ITIL) i zakonskim regulativama.
U hrvatskoj ICT industriji postoje tvrtke svih vrsta i veličina, od individualnih, malih tvrtki do velikih globalnih partnera. Partneri stranih IT kompanija, čija su imana prepoznata u cijelom svijetu, lakše konkuriraju na tržištu. Male IT tvrtke trebale bi puno više ulagati u marketing i povećanje učinkovitosti kako bi bile prepoznatljive na tržištu i time postale konkurentne.  

ICT prvenstveno prodaje znanje svojih stručnjaka

 
Neprestanim ulaganjem u stručnost zaposlenika, investirajući u svjetski priznate potvrde, tvrtke postaju konkurentnije i na taj način povećavaju svoju zastupljenost na tržištu. Ulaganjem u znanje, povećavaju mogućnost konkuriranja na europskim i svjetskim tržištima zato što ICT prvenstveno prodaje znanje svojih stručnjaka na pojedinačnim projektima kao vanjskih savjetnika.  S druge strane, cilj malih poduzetnika trebalo bi biti partnerstvo sa srodnim poduzetnicima, pri čemu jedni i drugi međusobno upotpunjuju resurse. Poslujući na ovaj način stvara se kvalitetno parterstvo koje će lakše konkurirati velikim igračina na tržištu i povećati šanse za dobivanje većih projekata.
Kao što sam već spomenuo, omjer privatnog i javnog znatno se promijenio u korist privatnog. Nema potrebe dalje komentirati. privatnici jako paze na to kako ulažu svoj teško zarađeni novac. Što je najizazovnije? Ostati profitabilan uz zadovoljne korisnike i zaposlenike. Zato je sektor malog i srednjeg poduzetništva značajan pokretač gospodarskog rasta te ne čudi da su ulaganja države i Europske unije najveća upravo u tim sektorima. Država je također prepoznala važnost ulaganja u ICT te je ovih dana objavila natječaj za bespovratne poticaje pod nazivom Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa. Program je financiran iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF). Pitanje je ipak imaju li poduzetnici dovoljno vlastitih sredstava da pokriju troškove ostatka investicije? Državna potpore su potrebne i trebaju pomoći tvrtkama unaprijediti poslovanje prateći svjetske trendove.

Intervju Milan Vesel

Imaves d.o.o.

Milan Vesel

Provjerena IT rješenja
Krajem prošle godine održali ste u Zagrebu ITSM Roadshow zajedno s partnerskom tvrtkom BMC Software na kojem ste okupili zanimljive sudionike. O čemu je bilo riječi na konferenciji i kome je ona prvenstveno bila namijenjena?

Današnje poslovne usluge ne sastoje se od pojedinačnih otoka, već su složene od niza podusluga međusobno isprepletenih na različitim razinama (IT, financije, pravni poslovi, dobavljači). Najnovija ITSM rješenja sve više podržavaju poslovne segmente koji su izvan IT-a, stoga su na Roadshowu
predstavljena rješenja namijenjena velikim poslovnim korisnicima i višem menadžmentu.Upravo smo njima željeli približiti novu generaciju rješenja ITSM Remedy v8 te novu IT revoluciju pod nazivom MyIT. BMC Remedy v8.0 najpotpunije je, najopremljenije i vodeće ITSM rješenje danas dostupno na tržištu. Izgrađeno je na više od 20 godina iskustva te je dovoljno jako za upravljanje najnaprednijim tehnološkim okruženjima u svijetu. Svojim je mogućnostima proširenja, korišten u najzahtjevnijim IT organizacijama u svijetu, BMC Remedy daleko više od service deska. U potpunosti usuglašen s dobrim praksama, ITIL v3 organizacijama pruža temelje za kvalitetno upravljanje IT procesima, ali svojim mogućnostima omogućuje izlazak iz IT okruženja i uspostavu neinformatičkih usluga i procesa. Pritom u potpunosti prati potrebe suvremenog načina poslovanja u kojem je IT odavno iz podređenog položaja zauzeo vodeće mjesto u
kvalitetnom poslovanju svake tvrtke. Novost je za IT tržište revolucionarni MyIT. Riječ je o izlazu iz čistog IT-a i omogućuje upravljanje
poslovnim ne-IT uslugama. S pomoću mobilnih uređaja korisnik u svakom trenutku i bilo gdje ima pristup uslugama – samouslužni IT. Sadržaji su prilagođeni korisnikovim potrebama primjenjujući trendove društvenih mreža te smanjujući potrebu za snalaženjem u složenim okolinama.

10 godina rada
Koliko ste zadovoljni poslovanjem u prošloj godini, u kojoj ste proslavili 10 godina uspješnog rada?

Primjereno obljetnici bilo je prihodovnoveće poslovanje u odnosu na 2011. godinu. Nismo iznevjerili kupce, dobavljače i suradnike tvrtke, nego smo čak i ostvarili rast prihoda od 100%. Unatoč izazovima uspjeli smo zadržati radna mjesta i proširiti se uzimanjem određenog broja ljudi na stručno osposobljavanje. Prošle smo godine dobili neke nove projekte i
time uspjeli ostvariti dvostruku dobit. Posao na koji smo posebno ponosni, a koji smo dobili putem međunarodnog javnog natječaja, jest implementacija rješenja za upravljanje operativnim rizicima koje smo sami razvili i to je naš interni rezultat. Nadam se poboljšanju u ovoj godini i rastu, novim proizvodima i ulaskom na novi segment tržišta. Radi se o novim akvizicijama tvrtke Numara Software, Track-It i FootPrints, čime smo proširili mogućnost pružanja IT usluga za upravljanje u svim segmentima poslovanja malih i srednjih tvrtki. Tvrtke su sve svjesnije potrebe i prednosti ovakvih vrsta rješenja, od ušteda do kvalitetnijeg upravljanja procesima. Ne znajući to, do sada nisu dovoljno investirale. Uz nove alate i nove projekte očekujemo rast u ovoj godini.

 

Kolika je bila prošlogodišnja dobit i što je generiralo najveći dio prihoda, točnije koji sektor (telekomunikacije, financije, maloprodaja)?

Projicirana dobit u tom smislu bila je 1,5 puta veća od dobiti ostvarene u 2011. godini i najveći je dio prihoda dolazio iz Sektora financija. Zapravo su naši korisnici diverzificirani i proširuju uslugu u različitim pravcima i prema vlastitim potrebama jer su naša rješenja primjenjiva u svim industrijama.

Rad s državom
Priličan ste optimist kada je o informatici riječ. Zaposlili ste nekoliko ljudi prema Mršićevoj formuli; zašto toliko puno i što
će biti s njima nakon godine dana?
Životni sam optimist i volim posao koji radim. Smatram da uz njega za obavljanje ovakve vrste posla treba imati i puno dodatnih vještina, dobro komunicirati, poznavati procese, zapravo biti multidisciplinaran
u poslu koji radiš. Da, iskoristili smo poticaje države i svidjela mi se ideja od prvog trenutka. Smatram je na neki način win-win situacijom. Cilj mi je imati 100% povećanje jer su mi za povećanje projekata, kao i uvođenje novih proizvoda za koje uvijek imam internu podršku, potrebni novi ljudi. S njima u konačnici očekujem povećanje broja kupaca i projekata. Vjerujem da će nakon osposobljavanja i znanja koje stječu nastaviti raditi u tvrtki.

Radite li s državom i kako? Točnije, kakav je odnos privatnog i javnog sektora u vašim prihodima?
Radimo s državom putem javnih natječaja i uz snažnu konkurenciju; odnos privatnog i javnog sektora iznosi 50:50.

Kako općenito gledate na odnos države prema domaćoj informatici?
Primjereno tržišnim uvjetima, država je prisiljena evaluirati isplativost rješenja i mi se u tom smislu prilagođavamo. Naše je sudjelovanje s državom minimalno u odnosu na troškove države. U IT investicijama države naš udio je zanemariv.

BMC vam je partner; kakva je njegova pozicija u regiji, točnije u državama u okruženju i u odnosu na konkurenciju te kakav je vaš položaj u regiji u odnosu na vaše glavne konkurente (IBM, Oracle,
SAP)?
Vrlo smo zadovoljni s BMC-om kao partnerom. BMC je korporacija broj jedan u svijetu i tako je prepoznat na tržištu. Akvizicijama Numara Softwarea BMC je povećao udio na tržištu preko 50%. Očekujemo da će tržište prepoznati naše kvalitete, što neki već jesu i hvala im na tome. Aktivni smo u regiji, izvoznici smo informatičkih rješenja, ali najveći dio prihoda ostvarujemo u Hrvatskoj. Što se tiče konkurencije, situacija je jasna. Borimo se na tržištu uvijek za isti proizvod i za korisnike, a najbolji
uvijek pobijedi.

(Mreža, siječanj 2013.)

Sinergija raznih proizvoda i informatike

Osnovna misija zagrebačkog poduzeća Imaves je savjetovanje pri odabiru rješenja koje najbolje odgovaraju korisničkim zahtjevima. "Neprestanim ulaganjem u edukaciju naših zaposlenika, kako u Hrvatskoj tako i u svijetu, stvaramo stručni kadar koji nam omogućuje vodeću poziciju na ITSM tržištu Republike Hrvatske i regije", ističe direktor Imavesa Milan Vesel.

Trvtka se bavi projektiranjem, uvođenjem, nadzorom i integracijom rješenja namjenjenih upravljanju poslovnim uslugama. Potencijalni korisnici proizvoda i usluga su sva poduzeća i institucije koje za svoje poslovanje koriste ICT podršku s ciljem pružanja poslovne usluge krajnjim korisnicima unutar ili izvan poduzeća.

Osnovani su 2002. godine i danas zapošljavaju osam djelatnika, a među visokoobrazovanim djelatnicima, čiji je prosjek godina 30, mogu se pohvaliti s čak pet ITIL Foundation certifikata i četiri certifikata za interne auditore ISO 9001:2000.

Posebnost poslovanja čini sinergija proizvoda raznorodnih dobavljača i informatičkih disciplina kojima se osigurava cilj - maksimiziranje raspoloživosti sustava i usluga krajnjim korisnicima te jednostavno i efikasno korištenje modernih informatičkih tehnologija.

Imaves pruža pomoć korisniku u odabiranju, uvođenju te korištenju informatičke opreme. To se odnosi na cjelokupno vođenje i praćenje nabave i informatizacije korisnika. "Za glavnog dobavljača odabrali smo američku tvrtku BMC Software čija se rješenja nalaze na samom vrhu IT tržišta u svijetu.

Uspješno umanjujemo IT troškove povećavajući učinkovitost osoblja do 30 posto te dostupnost usluge za 75 posto. Tako se isodobno omogućuje kvalitetnija usluga krajnjim korisnicima i 100-postotna transparentnost IT potrošnje", ističu u Imavesu.

Tvrtka je 2007. godine proširila poslovanje na područje Slovenije, a već slijedeće na Bosnu i hercegovinu te Srbiju.

Na web stranici www.imaves.hr kao referentni poslovni partneri su navedeni Fina, Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje, članice Hypo Alpe Adria Grupe, Raiffeisen bank Zagreb, Tisak.

U Imavesu ističu i posjedovanje certifikata za sustav upravljanja kvalitetom EN ISO 90001:2000, kao i potpisivanje HGK-ova Kodeksa etike u poslovanju. (D.B.)

CONTROL-M u poslovanju

(23.09.2008. Hotel Regent Esplanade)

CONTROL-M u poslovanju

Tvrtka IMAVES, kao zastupnik američke tvrtke BMC Software, predstavila je njihov alat za paketne obrade - CONTROl-M.

Predstavljanje je otvorio Milan Vesel, direktor IMAVES-a, te najavio gosta iz tvrtke BMC, Alona Lebenthala. On je predstavio softver koji tvrtka proizvodi s naglaskom na CONTROL-M, kao njihov najpoznatiji proizvod.

Malen broj okupljenih na prezentaciji svjedoći o nedovoljnom broju korisnika u Hrvatskoj. Prema riječim korisnika, jedini kupac u Hrvatskoj je FINA.

Radi se o softveru koji pruža tehnologiju za učinkovitu uspostavu IT Workload Automationa kroz poduzeće, omogućava široki spektar platformskih i aplikacijskih mogućnosti automatizacije i dokazan je, tvrde u IMAVES-u, kao rješenje koje smanjuje operativne troškove, povećava kvalitetu uslužnih servisa i smanjuje zastoj u pružanju usluga.

IMAVES Riješenje za upravljanje uslugama

(06.02.2008. Hypo Expo centar)

Početkom veljače u Hypo Expo centru u Zagrebu održan je Forum tvrtke IMAVES, na kojem je predstavljeno softversko rješenje za upravljanje poslovnim uslugama - BMC IT Service Management Express (ITSME). Na poludenevnom seminaru govorilo se kako ITSME pomaže smanjiti troškove u poslovanju te usaglasiti poslovanje s regulativama i normama.

IMAVES je službeni partner BMC Software za Hrvatsku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu.

BMC ITSME paket programa i poslovnu strategiju tvrtke BMC za mala i srednja poduzeća prezentirao je Greg Nice, konzultant u tvrtki BMC zadužen za tržište Sjeverne Europe. Strategija se sastoji od pet cjelina - rješenja za upravljanje IT infrastrukturom i aplikacijama (Performance and Availability Management), upravljanje imovinom (Asset Management and Discovery), upravljanje zahtjevima (Incident and Problem Management), poslovnim promjenama (Change and Configuration Management) i upravljanje identitetom u mrežnom okruženju (Identity Management).

Na konferenciji su predstavljene dvije studije slučaja - uspješna implementacija BMC Service Desk Express rješenja u tvrtki Hypo-Leasing Kroatien koja pruža podršku svojim korisnicima novouvedenog poslovnog sustava te Tisak d.d. koji uz klasičnu podršku prati i upravlja dijelom imovine. Primjenu tog alata u tvrtci Hypo-Leasing Kroatien predstavili su Miljenko Reicher, izvršni direktor za organizaciju i informatiku, i Tatjana Markuš, voditeljica odjela organizacije.

Sandra Mikuš, direktorica informatike u tvrtki Tisak predstavila je upravljanje imovinom korištenjem BMC Service Desk Express alata.

Ostale mogućnosti BMC Service Desk Expressa - njegovu uporabu u logistici, u upravljanju manjim poslovnim jedinicama te u izvedbi nekih business intelligence zadataka demonstrirali su stručnjaci IMAVES-a.

Reference

Bankarski sektor

Javni sektor

Privatni sektor

 

Detalji referenci dostupni su na zahtjev.

Ponuda za posao

Poduzeće IMAVES d.o.o., certificirani BMC Software ( www.bmc.com ) partner traži informatičkog entuzijastu za informatičke poslove uz korištenje modernih alata.

Poslovi uključuju:

Nudimo:

izučavanje BMC proizvoda i rješenja

instalaciju

prilagodbu

savjetovanje

dinamičnu radnu atmosferu

zanimljive poslove

rad na zanimljivim projektima ...

Potrebna osnovna znanja:

Očekujemo:

MS Windows okoline (poslužitelj)

UNIX / Linux okoline

osnove baza podataka

mreža TCP/IP

VSS

Informatički entuzijazam

Komunikativnost, samoinicijativnost te sposobnost rada u timu

Odgovornost i ozbiljnost u radu i odnosu prema radu

Stalnu brigu o vlastitom usavršavanju

Aktivno znanje engleskog jezika i vozačku dozvolu

Šale i pošalice


Prijave slati na info@imaves.hr

Studentski posao - informatičar

Imaves d.o.o. traži informatičara:

Jesi zainteresiran i spreman da svoja znanja s fakulteta upotrijebiš i nastaviš razvijati svoje vještine IT okoline u poslovnom svijetu? Volio bi surađivati s inozemnim partnerom? Veseli te rješavati probleme klijenata? Potreban ti je posao koji možes uskladiti s obavezama na fakultetu? I naravno, voliš raditi u odličnom timu?

Javi nam se!

Što bi radio?

Što očekujemo?

osnovni poslovi održavanja IT okoline (klijentska računala, VMware okolina, Exchange server, Domain Controller)

izučavanje proizvoda i rješenja tvrtke BMC Software

pre-sales aktivnosti i održavanje prezentacija o BMC Software rješenjima

instalacija, prilagodba, održavanje i podrška za BMC proizvode

izučavanje poslovnih procesa prema ITIL smjernicama

obuka korisnika o načinu korištenja BMC Software rješenja

izrada projektne i tehničke dokumentacije i uputa
savjetovanje korisnika

informatički entuzijazam

zainteresiranost za izučavanje novih tehnologija, poslovnih aplikacija, sustava i procesa

izraženu komunikativnost, samoincijativnost i sposobnost rada u timu

odgovornost i ozbiljnost u radu i odnosu prema radu

incijativu, snalažljivost, upornost i usmjerenost na ostvarivanje ciljeva

sposobnost brzog učenja

Koji su uvjeti?

Što nudimo?

studenti: prednost FER (smjer računarstva), PMF, FOI i informatički smjerovi ostalih fakulteta

MS Windows okoline (poslužitelji i radne stanice)

osnove baze podataka

osnovno razumijevanje informacijskih sustava 

dobro poznavanje engleskog jezika

redovita stimulativna primanja

prilika za razvoj karijere uz upoznavanje najboljih IT rješenja (BMC Software)

mogućnost stalnog zaposlenja, usavršavanje (u Hrvatskoj i u inozemstvu) i napredovanja

rad u ugodnoj atmosferi i dinamičnom timskom okruženju


Ako smatraš da imaš tražene kvalitete i da bi ovo bila izvrsna prilika za tvoj osobni i profesionalni razvoj, pošalji svoj životopis i molbu za posao na info@imaves.hr

Nema fiksnog roka za prijavu no što se prije javiš, to bolje!

Veselimo se upoznati te! Smile