En iso 9001:2008

IMAVES NOVOSTI

OŽUJAK 2017.

 Rješenja za upravljanje digitaliziranom tvrtkom

 

Digitalizacija, agilnost u svakodnevnom radu i sposobnost stalnog inoviranja moraju biti ugrađeni u samu kulturu tvrtke, u njen DNK, a daroviti zaposlenici i njihove potrebe moraju biti u stalnom fokusu menadžmenta

Spremnost tvrtke na brze promjene i stalno osmišljavanje novih proizvoda i usluga nužni su uvjeti preživljavanja na svjetskim tržištima, koja, bez obzira kojom se industrijom bavite, svakim danom postaju sve zahtjevnija i sve više digitalizirana.

Konkurencija postaje sve brojnija i domišljatija - živimo u doba u kojem čak i u malim zemljama poput naše svakoga dana nastaje bar dvadesetak novih tvrtki koje svojom inovativnošću, idejama i agilnim pristupom tržištu dovode u pitanje status starih igrača, kompanija koje postoje desetljećima i koje se sada sve teže nose s izazovima umreženog, sve više internetiziranog, poslovanja.

Digitalizacija, agilnost u svakodnevnom radu i sposobnost stalnog inoviranja moraju biti ugrađeni u samu kulturu tvrtke, u njen DNK, a daroviti zaposlenici i njihove potrebe moraju biti u stalnom fokusu menadžmenta.

No, to nije lako postići. I, kao i u većini ljudskih stvari, za takvu transformaciju, osim svježe strategije poslovanja i osmišljavanja novih procesa, trebaju vam i pravi alati kojima ćete se brzo i učinkovito pretvoriti iz tvrtke starog kova u digitalizirani stroj za stvaranje dobiti u 21. stoljeću. Jedan od alata kojima možete izvesti transformaciju koju smo upravo opisali je platforma BMC Digital Workplace Solutions.

Riječ je paketu alata kojima ćete u kratkom roku maksimalizirati agilnost i produktivnost svih svojih zaposlenika, o one-stop-shop platformi putem koje će svi vaši ljudi, bez obzira u kojem odjelu rade – informatici, marketingu, ljudskim resursima, u proizvodnom pogonu, itd. – brzo doći do pravih odgovora i koja će im omogućiti da rade učinkovitije i produktivnije, ma gdje se nalazili.

Rješenja tvrtke BMC namijenjena digitalizaciji poslovanja pogone više od 80 posto tvrtki s popisa Fortune 500 i rezultiraju sa 75 postotnim povećanjem produktivnosti zaposlenika koji svoj posao obavljaju putem prijenosnih uređaja. 

Evo rješenja od kojih se sastoji BMC Digital Workplace Solutions: 

MyIT
MyIT je nova samo-uslužna aplikacija koja na temelju postavki lokacije i uloge/prava vodi svakog pojedinog zaposlenika do pravih odgovora, usluga i resursa koji će im omogućiti da budu produktivniji i agilniji u izvršavanju postavljenih zadaća. Dakle, nema potrebe za prijavljivanjem incidenta niti za traženjem usluge – dovoljno je opisati problem. Tako se broj poziva service desku smanjuje i do 67 posto. Aplikacija MyIT je dostupna u inačicama za operacijske sustave iOS® i Android® te kao web aplikacija.

MyIT Service Broker
Service Broker je aplikacija koja objedinjuje usluge - bilo da se one nalaze negdje u cloudu ili na informatičkom sustavu tvrtke – u jedan, unificiran i svim zaposlenicima uvijek dostupan portal. Kad se primjenjuje, smanjuje vrijeme koje se troši na IT probleme za pedeset posto.

HR Case Management
Rješenje HR Case Management temeljeno je na platformi Remedy. Odjelu za ljudske resurse pruža alate, predloške i online usluge temeljene na najboljim praksama te struke, a sastoji se od više od 350 pred-definiranih predložaka i intuitivnih samo-uslužnih aplikacija.

Remedy
Remedy je platforma za upravljanje uslugama, postoji u inačici za cloud ili kao rješenje za interni informacijski sustav u vašoj tvrtki, s ugrađenim najboljim ITIL® praksama i sučeljem koje će rad s najsloženijim IT sustavima učiniti lakim i jednostavnim.

Više o BMC Digital Workplace rješenjima možete saznati ovdje: bmc.com/digitalworkplace