En iso 9001:2008

IMAVES NEWSLETTER - SIJEČANJ 2017.

 

 

Dragi korisnici,

u želji za što boljom i što češćom komunikacijom s vama, veseli me predstaviti vam naš novi dvomjesečni newsletter u kojem ćemo vas - kroz zanimljive tekstove naših konzultanata -  savjetovati o tome kako maksimalno iskoristiti BMC rješenja. Obavještavati ćemo vas i o novostima unutar tvrtke IMAVES.

Cilj nam je približiti vam naše ideje o kontinuiranom poboljšavanju poslovanja pomoću upravljanja poslovnim uslugama primjenom kvalitetnih IT rješenja.

U ovom prvom broju kratko ćemo se osvrnuti na IMAVES predstavljanja u 2016. godini, pojasniti upravljane informatičkim uslugama i kako ono utječe na poslovanje. Predstaviti ćemo i vam dva novija BMC rješenja te nove ljude u tvrtki.

Želite li  čitati o nekoj specifičnoj temi, molim vas,  pišite nam.  Mi smo ovdje radi vas!

Milan Vesel
direktor tvrtke IMAVES

 Kratak pogled unatrag: IMAVES predstavljanja u 2016. godini

Tijekom 2016. godine IMAVES je održao nekoliko događaja kojima je svojim sadašnjim i potencijalnim  korisnicima predstavio nekoliko novih rješenja u ponudi. Predstavili smo BMC Footprints Service Core (FPSC) - novo rješenje u upravljanju IT uslugama i ITIL procesima; BMC Client Management (BCM) -  rješenje pogodno za jednostavnu automatizaciju procesa i učinkovito upravljanje IT imovinom i ostalim vrstama imovine. Navedena rješenja predstavljena su Zagrebu i Splitu te u Sarajevu i Banja Luci. Rješenja su predstavili naši vodeći IT konzultanti - Zoran Habijan, Igor Rabatić i Matej Vitez. Najzanimljiviji segment tih događanja bili su demo prikazi navedenih rješenja u izvedbi Zorana Habijana, gdje je alat predstavljen iz korisničkog i administrativnog sučelja s konkretnim primjerima iz poslovanja.

U 2017. godini pripremili smo za vas slična predstavljanja. O tome ćemo vas naknadno obavijestiti, a svakako će nas veseliti vaš dolazak.


Upravljanje informatičkim uslugama – od lokalnog frizeraja do korporacija

Danas ne postoji tvrtka koja se u svom poslovanju ne koristi nekom informatičkom uslugom, bilo da je riječ o kafiću i frizerskom salonu u vašoj ulici, slastičarni, trgovini odjeće ili nekoj od velikih, međunarodnih, globalnih korporacija. Svi se u svom poslu koriste nekom tehnologijom. Čitali ste, vjerujemo, na Facebooku, o jednoj domaćoj tvrtki i njenom oglasu u kojem je u popisu vještina za čistačicu tražila poznavanje rada s osnovnim alatima na računalu. Mislite da su pretjerali? Pa, ne baš…

Regionalni partner
Činjenica da se svi u poslu koristimo nekom tehnologijom uzrok je sve veće potražnje za softverom koji služi za upravljanje informatičkim uslugama - IT Service Management (ITSM) alatima. IMAVES kao regionalni partner tvrtke BMC-a na području ITSM-a nudi nekoliko proizvoda. U središtu naše ponude su alati kao što su Remedy ITSM Suite, BMC FootPrints Service Core (FPSC) te BMC Track-It. 

O vašim poslovnim potrebama ovisi koji od tih alata je pravi alat za vas. Važno je koliko ste veliki, koliko tehnologije koristite u poslu, koliko je vaš posao specifičan, imate li jedno sjedište ili ste rašireni na više zemljopisno udaljenih poslovnica, itd. 

Kvalitetan dobavljač

Početni korak je osigurati što bolju podršku korisnicima, drugi korak je ubrzati razvoj poslovanja i uvesti najbolje prakse putem različitih IT disciplina zasnovanih na ITIL-u. Ovisno o zahtjevima poslovanja i razini ozbiljnosti  pristupa ITSM-u. Kvalitetan dobavljač alata za upravljanje informatičkim uslugama sve to shvaća i prilagođava se vašim potrebama i specifičnostima. Počevši od Track-It-a kao prvog ITSM koraka, preko FPSC-a i sve do Remedya, BMC i IMAVES pružaju raznim organizacijama alate koji ih mogu pratiti od svojih obiteljskih poduzetničkih početaka pa sve do faza u kojima postaju multinacionalne kompanije. Uporaba navedenih rješenja unapređuje poslovne procese, smanjuje troškove IT podrške,  koristi najbolje ITIL prakse, pro-aktivno rješava probleme i na taj način donosi novu poslovnu vrijednost vašoj kompaniji.


 Novosti iz BMC-a

Uskladivost postaje sve veći izazov mnogim tvrtkama, bilo da je riječ  o aspektima uskladivosti koje traži industrija u kojoj rade, novom zakonodavstvu ili promjeni internih pravila poslovanja. Uvijek znati pravu vrijednost vaše tvrtke i stanje imovine - drugi je izazov i informacija koja može biti presudna pri donošenju poslovnih odluka. Dodajte tome stalan priljev novih tehnologija koje se koriste u poslovanju i dobili ste „mix“ izazova o kojima morate razmišljati gotovo svakoga dana.

Upravljanje uskladivošću

Postizanje i održavanje potpune uskladivosti s kompleksnim sustavom zahtijevao bio bi velik izazov čak i u statičkom IT okruženju. IT ne može ostvariti kontrolu nad uskladivosti putem sustavnog unaprijeđena u brzini i efikasnosti, već se mora opredijeliti za transformaciju cjeloživotnog kruga uskladivosti od njene definicije do korekcija. Kada se osigurava usklađenost, podatkovni centri su najčešće promatrani kao prva crta bojišnice, ali danas IT mora također pozorno pratiti i krajnje korisnike uređaja. Pogotovo ako se uzme u obzir njihova raznovrsnost i dislociranost oni mogu postati slaba točka koja dovodi posao u nepotrebne rizike. Bez automatiziranih procesa za skupljanje informacija o svim uređajima u okruženju, uključujući nove, kao i već postojeće te prepoznavanje promjena na njima, IT neće biti u mogućnosti precizno i u potpunosti poštivati uvjete koje je politika uskladivosti zadala.

Automatizirano upravljanje
Na razini tehnologije - jednostavno morate uvijek znati s čime raspolažete. Morate dobro poznavati vlastitu mrežu, tj. sve uređaje koji su na nju priključeni, što ćete na nju priključiti (npr. mobitele novih zaposlenika) i što (npr. stara računala) ćete iz svoje mreže izbaciti. Automatizirano upravljanje krajnjih točaka pruža pregršt informacija koje mogu poslužiti za ostvarivanje uskladivosti i za donošenje različitih poslovnih odluka. Dodajte tome informacije o ugovorima za održavanje i garancijama opreme i sve informacije o svim softverima koje koristite kako bi vaš direktor informatike bio svjestan svih troškova koji mu ulaze u proračun - i imate širu sliku. Primjerice, poznavanje broja licenci nekog softvera koji se posjeduje nasuprot broja koji je iskorišten, sprječava organizacije od postupaka koji mogu uzrokovati dodatne troškove. Organizacije koje implementiraju rješenje za automatizirano upravljanje IT imovinom mogu ostvariti napredak u različitim sektorima poput IT upravljanja, usklađenosti, sigurnosti te financijsku dobit putem čvršće i kvalitetnije kontrole IT imovine, osiguravajući da su mrežni uređaji sigurni od prijetnji te usklađeni sa licenčnim ugovorima.

Povećati vrijednost
Navedeni izazovi tjeraju proizvođače softvera na stalno nadograđivanje i poboljšavanje rješenja. Stoga i BMC to stalno čini. BMC Software je nedavno u nekoliko svojih rješenja implementirao niz novih funkcionalnosti, popravio neke nedostatke i nadogradio sučelja. Interesantne promjene doživjeli su rješenja BMC Client Management i BMC FootPrints Service Core.

 BMC Client Management

BMC Client Management je rješenje koje služi za automatsko upravljanje krajnjim točkama IT infrastrukture  tvrtke. Dotično upravljanje Client Management postiže putem upravljanja hardvera, softvera te licenci koje ste dodijelili krajnjim točkama. Pomaže organizacijama u kontroli troškova, održavanju usklađenosti s propisima, smanjenju rizika od gubitka podataka i financijskih rizika, počevši od preuzimanja nove opreme do njenog zbrinjavanja na kraju životnog ciklusa. BMC Client Management daje precizan pregled krajnjih točaka, osigurava kompatibilnost opreme s organizacijskim i industrijskim standardima, te održava sustave i povećava vrijednost softvera kojeg tvrtka koristi. Njegove ključne osobine omogućuju: vođenje vašeg IT-a tako da znate što posjedujete te kako je ta imovina iskorištena, osiguravanje da vaši uređaji budu ažurirani, sigurni te usklađeni sa vašom IT politikom, udaljeno pristupanje vašim uređajima iako oni nisu spojeni na VPN, opciju ponude prethodno odobrenih softvera u obliku samoposluživanja, uobičajenih akcija ili brze poveznice sa aplikacijama poput My Apps te integraciju upravljanja krajnjih točaka sa vašim service desk alatima ili CMDB-om Ključne su mu prednosti to što smanjuje vrijeme potrebno za implementaciju zakrpi do 30%, smanjuje vrijeme implementacije operacijskih sustava i aplikacija do 85%,  smanjuje do 80% poziva nakon migracije PC-a putem migracije profila i ostvaruje brzi povrat vrijednosti ulaganja.

Service Desk kao interna društvena mreža
Svaka grupa korisnika u tvrtki ima posebne potrebe u odnosu na informacije i funkcije koje obavlja i koje traži od ITSM rješenja. Traže samo onaj sadržaj koji im je potreban za brzo i učinkovito obavljanje posla putem samo njima prilagođenog sučelja. Kako je danas najčešći oblik interakcije s tehnologijom komunikacija putem društvenih mreža, service desk mora pružiti i takvo iskustvo. BMC FootPrints Service Core je rješenje koje u tome uspijeva.  

BMC FootPrints Service Core
FootPrints je ITSM rješenje koje administratorima omogućuje jednostavnu izradu neograničenog broja korisničkih portala, koristeći drag-and-drop alate u vizualnom okruženju. Svaki od tih portala uključuje konzole, izvještaje, forme i radne tokove. Nema potrebe za dodatnim programiranjem i skriptiranjem.  Automatizirani radni tokovi omogućuju jednostavno pokretanje, preusmjeravanje i upravljanje incidentima i uslugama. Tu su i snažne mogućnosti integracije poput autentifikacije, e-pošte, integracije vanjskih i unutarnjih izvora podataka. BMC FootPrints Service Core je rješenje s nižom administracijskom cijenom i manjim hardverskim zahtjevima. Osnažuje radnu sposobnost tvrtke putem brze uspostave ITSM, HR ili procesa održavanja zgrada (Facilities). Lako se nadograđuje, bez potrebe za mijenjanjem konfiguracije. U kombinaciji s Client Managementom postaje proizvod sa dodatnom dubinom te dovodi organizaciju do stupnja automatiziranosti gdje mnogi aspekti IT-a daju svoju punu vrijednost te time unaprjeđuju poslovanje kompanije. Korištenjem ovih dvaju proizvoda organizacija se može uhvatiti u koštac sa dinamičnim i zahtjevnim poslovnim okruženjem današnjice te smanjite različite rizike poslovanja.


Kadrovska pojačanja


IMAVES je nedavno i kadrovski ojačan dolaskom troje novih ljudi. Miran i Tamara sada čine marketinško-pravnički dinamični duo koji svojim znanjima znatno osnažuje prodajni odjel. Njihova znanja i vještine jasno će se izraziti u financijskim rezultatima ove godine. Hrvoje je naš novi konzultant i doista iznimno pojačanje Odjela za podršku korisnicima. 

 

 

Miran Šimunić je nedavno završio  diplomski studij iz financija na sveučilištu Lindenwood u Sjedinjenim Američkim Državama. Prije dolaska u IMAVES, odradio je studensku praksu u najvećem hrvatskom lancu maloprodaje Konzum i revizorskoj kući KPMG, a jednu godinu radio je i kao ekonomski analitičar u konzultantskoj firmi Mreža znanja na studijama izvedivosti. 

 

 

Tamara Drljanovčan diplomirala je na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Sada razvija ekspertizu u korporativnom pravu i pomaže Odjelu za prodaju IMAVESA u pravnim zavrzlamama. Tamaru još zanimaju arbitraža i postupci mirenja, kao pravne vještine kojima može pomoći korisnicima. 

 

Hrvoje Kučak je inženjer elektrotehnike, koji je svojim dolaskom osnažio konzultantski tim tvrtke IMAVES. Zadužen je za podršku BMC FootPrints rješenja i Service Desk Express proizvoda. Hrvoje nestrpljivo čeka priliku da zasjaji na nebu ITSM konzaltinga! 

Ilustracija

Do sljedećeg newslettera, lijepi pozdrav!