En iso 9001:2008

ITIL školovanje

 

Što je ITIL?

IT Infrastructure Library (ITIL) je zbirka najboljih praksi IT Service Management-a te nudi preporuke za procese upravljanja u IT-u. Osnovni cilj ITIL-a je usklađivanje IT-a sa svakodnevnim poslovanjem tvrtke kroz kontinuirano poboljšavanje i unapređivanje procesa na temelju dokumentiranih preporuka i detaljno analiziranih poslovnih procesa.
ITIL predstavlja dio ITSM-a i važan je međukorak za dobivanje brojnih certifikata, npr. ISO 20000 standarda.

 

Zašto ITIL?

Prednost ITIL-a je da njegova primjena široka, neovisna o veličini organizacije ili poslu kojim se organizacija bavi. 
Osnovu ITIL-a predstavljaju poslovni procesi koji se integriraju kroz različite odjele unutar organizacije, pružajući na taj način kvalitetniju uslugu od strane IT-a, odnosno kvalitetnije usklađivanje potreba organizacije kroz standardizirane poslovne procese.

Kroz svakodnevo poboljšavanje poslovnih procesa, koristeći smjernice ITIL-a uspostaviti ćete bolju kontrolu troškova ali povećati produktivnost i kvalitetu usluga koje pružate svojim klijentima.

Imaves i ITIL edukacija

Imavesovi ITIL stručnjaci će Vam pomoći u sagledavanju Vaših poslovnih procesa, podijeliti svoja znanja s Vama i uputiti Vas u svijet ITIL-a. 
Osnovna svrha savjetovanja je upoznavanje korisnika s ITIL-om, stručnim terminima i pojmovima te priprema korisnika za implementaciju ITIL procesa za upravljanje uslugama. Cilj edukacije je pospješiti upravljanje ulugama korištenjem standardiziranih rješenja i integriranjem procesa usluga.

Važno je napomenuti da Imavesov poslovni partner, američka tvrtka BMC Software sva svoja rješenja bazira upravo po smjernicama ITIL-a. Implementirajući svoja rješenja pomogli smo brojnim organizacijama da usklade i automatiziraju svakodnevno poslovanje i poslovne procese.
Obratite nam se s povjerenjem na info@imaves.hr.

Sljedeća ITIL školovanja u ponudi:

ITIL Foundation seminar i certifikacija, 06.-08.06.2016., Zagreb

Više informacija saznajte na www.itsm.hr.